Oeps. Helaas is de normale website tijdelijk niet bereikbaar.

Via deze tijdelijke Webpagina worden de belangrijkste gegevens getoond.

AllUnited probeert het probleem z.s.m. op te lossen!

Inloggen

Wedstrijdschema

Er zijn geen wedstrijden

Dit is een test


Wat willen leden eigenlijk?

Een lid van de vereninging komt met een doelstelling naar de website en is op zoek naar de snelste weg om zijn doel te vervullen.

Een aantal doelstellingen van het lid kunnen zijn:Hoe laat moet ik op donderdag trainen?Wanneer moet ik bardienst draaien?Wat is het telefoonnummer van de voorzitter?Hoe heeft Heren 1 vandaag gespeeld?Ik wil een verslag schrijven voor Dames 2Ook zijn er bepaalde doelstellingen die nog meer voorkomen in bepaalde periodes. Zo is er bijvoorbeeld een piek in interesse in Team pagina's net voor het begin van het seizoen. Een aantal doelstellingen die dan nog meer spelen zijn:In welk team zit ik?Wie is mijn coach?Wat is mijn trainingsschema?Ik wil graag een e-mail sturen naar mijn trainerWanneer moet ik mijn tas komen ophalen?


Een nieuwe website

Het maken van een website voor een vereniging is moeilijk. Gelukkig heeft AllUnited jarenlange ervaring en kennis in het maken van websites voor verenigingen. Ook heeft AllUnited onderzoek gedaan naar hoe leden de website eigenlijk gebruiken. Wij maken het juist makkelijk voor verenigingen, en hebben de weg naar een succesvolle website voor u uitgestippeld.

Welke doelen moeten er vervult worden?Het in kaart brengen van de doelen voor een vereniging is essentieel voor een goed werkende website. Na onderzoek zijn wij tot de volgende rangschikking van de doelen gekomen:Bestaande leden actuele informatie biedenNieuwe leden aantrekkenSponsors uitlichtenOok al mocht u het niet eens zijn met de volgorde, het gebruik van de verenigingswebsites laat zien dat bestaande leden vooral op zoek zijn naar informatie betreffende teams, wedstrijdschema's en contactinformatie. Opvallend is dat een verenigingswebsite juist veel terugkerende gebruikers heeft (de leden) in tegenstelling tot de meeste algemene websites, waar juist veel éénmalige bezoekers komen. Meestal heeft een verenigingswebsite een verdeling van 75% terugkerende bezoekers versus 25% éénmalige bezoekers. De ervaring die de website biedt dient dus optimaal te zijn voor de gebruiker die vaak op de website komt, dit zijn voor het grootste deel de leden.


AllUnited